23 Mart 2010 Salı

Avon'dan Büyük Atılım


Makyaj piyasasının rakipsiz ismi Avon, parekendecilik yapmamasıyla ünlü. Avon ürünlerini ancak Avon satan kimselerden ya da internetten üzerinden alabiliyoruz. Ama gidişat öyle gösteriyor ki Resse Witherspoon'dan sonra Avon anneannelerimize uzanacak.

Yapılan araştırmalar Avon'un sadece anneanne, babaanne, hala ve teyzeler tarafından kullanıldığına işaret ediyor. Avon yeni ürünlerini genç ve güzel kadınlar üzerinden pazarlamaktan vazgeçerek her anneanneye torun sayısı kadar parfüm, ruj ve fardan oluşan küçük bir set gönderiyor. Bu setin maliyeti ise anneanneyi asla üzmeyecek kadar cüzzi.

Anneannenin bir sonraki görevi torunlarına bu ürünleri hediye ederek, torunu Avon kullanmaya teşvik etmek. Her 8 torundan 1'nin anneannesinin hatrına, parfümü olmasa bile farı kullanacağını bekleniyor. Torunun sonraki her farı, anneanneye yansıyacak. Avon'un bu seneki hedefi için 1/8 yeterli bir oran gibi görünüyor...

Kısa Çizme


Kısa çizmeler hayatımıza televizyon dizileriyle girdi. Karakterlerin sıklıkla kullandığı kısa çizmeler alıcısını çabuk bulmuşa benziyor.

"Nihal'de de var"
Uzun bacaklı hemcinslerimizde daha çok tercih edilmesine rağmen "baldır - basen - but" olarak tabir edilebilecek bölgelerde sıkıntıları olan bayanların da kısa çizmelerde gözü var. Böylelikle kısa çizme kısa bacakla birleşerek boyu uzun gösterebiliyor.

En sevilen model ise yanlarda gösterişli fiyonkları olanlar. Kısa çizmeler kış mevsimi kadar bahar aylarında da giyilebiliyor. Sevimlilikten ödün vermek istemeyenler için zengin bir kısa çizme koleksiyonu olan Beşiktaş Çarşısı'nı hararetle öneriyoruz.

Haftaya İsviçre Özel Sayısı

Fribourg - Galatasaray arasında senelerdir süren seminerler dizisinin 2010 ayağı bu sene İstanbul'da yapılacak. 28 Mart - 2 Nisan tarihlerine GSÜ Ortaköy Kampüsü'nde gerçekleşecek olan seminerin moda notlarını sizin için GnE tutacak.

Kiğılı'dan Büyük Kampanya


Erkek modasının tartışmasız tek adresi Kiğılı, ilkbahar yaz kreasyonları için yepyeni bir kampanya başlattı.

"Telaffuza büyük ödül"

Markanın yetkilisi ve Kiğılı mağazaları genel koordinatörü Mehmet Karlık, ilgi çekici bir tanıtım yoluna gittiklerini kabul ederek ekliyor: "Yıllardır markamızın telaffuzuna dair sorunlar yaşıyorduk. Bunu avantaja çevirmek fikri de buradan doğdu. Kiğılı markasını düzgün telaffuz edebilen müşterimize gömlek, cümle içinde anlamlı bir şekilde teklemeksizin kullanabilen müşterilerimize ise takım elbise hediye ediyoruz".

Mehmet Karlık Kiğılı'nın müşteri kitlesini ise şöyle tanımlıyor: "Özellikle lise edebiyat öğretmenlerinin bizi tercih ettiğini düşünüyoruz. Milli Eğitim Bakanlığı'na Kiğılı Anadolu Lisesi açabilmek için başvurduk. Fakat yetkililer Kiğılı isminin zor anlaşılacağı endişesiyle henüz teklifimize yanıt vermedi. Umarım bu kampanyayla Kiğılı ve Türk halkı barışır".

Saç Bakım


Saç bakım serimizde bu hafta her zamanının modası "röfle"yi ele aldık.

"Boyam gelmesine rağmen, bana ayrı bir hava kattığını düşünüyorum"
Her daim röfleli saçlarıyla sarı, siyah ve kendi saç rengi olan koyu kestaneyi karıştıran, okuldan tanıdığımız ama daha önce sohbet etme fırsatı bulamadığımız Ayşin, bizimle röfle hakkında görüşlerini paylaştı. Röfle saç bakım uzmanlarına göre, en az 7 günde bir yapılmalı. Fakat Türk kadını röfleyi kendi anlayışıyla bütünleştirdiğinden beri röfle her zamankinden daha fazla kullanılır oldu.

"Ayda bir kere bile fazla"
Normalde siyah saçlı insanların daha fazla başvurduğu röfle, saçta asla doğal olmayan sarı lekeler bırakarak yapılıyor. Röfleye sık sık yapılmazsa daha güzel olur anlayışı hakim. Siyahın üzerinde kahve tonlarına yaklaşan sarı, metropol kadınına bambaşka bir hava katıyor. Doğal sarıysanız biraz daha koyu kahveleri tercih etmeniz öneriliyor. Röfleyi en iyi tamamlayan model ise kesinlikle kısa kesim...